Domů
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Bradavice online

PříjemPříjem  Latest imagesLatest images  RegistraceRegistrace  Přihlášení  

Harry Potter and the Deathly Hallows part 2

Goto down 
+4
Valentýn Jason Applestone
Michael Connor
Jaelyne Rose Amnellová
Junit
8 posters
AutorZpráva
Junit
Administrátor
Junit

Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 Empty
PříspěvekPředmět: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime14.07.11 12:53

Podelte se o své pocity. Dle mého názoru to bylo naprosto uzasny! Navzdory tomu ze sem cetl knihu sem byl i tak napjatý.
Návrat nahoru Goto down
Jaelyne Rose Amnellová
Třetí ročník
Jaelyne Rose Amnellová

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime20.05.12 0:45

Byla jsem z toho unešena, nechapu lidi jak si ještě stěžovali že nic moc. =D
V kině jsem na tom byla 4x =P
Návrat nahoru Goto down
Junit
Administrátor
Junit

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime20.05.12 1:06

no navzdory tomu ze je to stary topic je to stale aktualni Razz. ...ja tedy jen 2x
Návrat nahoru Goto down
Jaelyne Rose Amnellová
Třetí ročník
Jaelyne Rose Amnellová

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime20.05.12 1:14

Někdy je fajn oprašit starou knižku.. =P
Jen je mi hrozně líto že další díl už nebude. Já jsem jaksi zvyklá že od HP2 jsem se šíleně těšila na další díl do kina, no a najednou nic *-*
Návrat nahoru Goto down
Michael Connor

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime20.05.12 3:00

Piertotum Locomotor.. :-) fajná scénka... ale mohlo tam být více akce.
Návrat nahoru Goto down

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime20.05.12 9:41

Né moji dceru ty mrcho! to mě normálně dojal opravdu něco takového jsem od Molly nečekal teprve až jsem si přečetl její předky mi to docvaklo ale stejně nejlepší byl ten konečný západ i když to mohli více natáhnout.
Návrat nahoru Goto down
David Shackle

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime20.05.12 11:22

Som zo Slovenska alebo som na to v Prahe. Len kvôli tomu HP Smile Najlepšie 3D aké som kedy videl. A film.. film je úžasný. Knihu mám prečítanú presne 7x Smile
Návrat nahoru Goto down
Sierra Tomball
Třetí ročník
Sierra Tomball

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime20.05.12 11:41

Um já vaše nadšení nesdílím, většina věcí byla kompletně jinak než v knize, ale jedna scenka se mi líbila . Filch řve studenti nejsou v postelích ! My jsme je pustili ty idiote! Very Happy ..nebo co se zmojizelskými studenty? Zamkněte je do sklepení Smile
Návrat nahoru Goto down
Jaelyne Rose Amnellová
Třetí ročník
Jaelyne Rose Amnellová

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime20.05.12 12:26

Já jsem umírala z toho Filche jak na konci uklízí ty ruiny=D
Návrat nahoru Goto down
Michael Connor

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime20.05.12 12:32

Sierra zabila.. Very Happy fakt dobrý. Very Happy
Návrat nahoru Goto down

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime20.05.12 13:23

Sierra Tomball napsal:
Um já vaše nadšení nesdílím, většina věcí byla kompletně jinak než v knize, ale jedna scenka se mi líbila . Filch řve studenti nejsou v postelích ! My jsme je pustili ty idiote! Very Happy ..nebo co se zmojizelskými studenty? Zamkněte je do sklepení Smile

Dostali to příkazem vy tupý IDIOTE!!!
Návrat nahoru Goto down
Michael Connor

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime20.05.12 13:37

Jinak, že zas píšu. Jistým způsobem má Sierra pravdu, já od toho filmu také čekal víc, nemluvě o první částí, ale tam si u mě udělali plus že to zase bylo mimo bradavice... odehrání v přírodě jo to šlo, ale jinak to šlo pořád do kolečka, od stanu ke stanu. A k druhý části, tady jsem řekl že toho bylo "málo", víc akce, víc souboje. Ale byla pěkná momentka mezi Lupinem a Tonksovou když čekali na úder zla. To by byli ty pěkný momenty který mě dostal z celýho filmu asi nejvíc.

P.S. Ginny je pěkně hnusná, měla tam umřít. Harry měl bejt na konci zdrcenej... ale já to nepsal no. Very Happy
Návrat nahoru Goto down

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime20.05.12 13:43

Michael Connor Crorenn napsal:
Jinak, že zas píšu. Jistým způsobem má Sierra pravdu, já od toho filmu také čekal víc, nemluvě o první částí, ale tam si u mě udělali plus že to zase bylo mimo bradavice... odehrání v přírodě jo to šlo, ale jinak to šlo pořád do kolečka, od stanu ke stanu. A k druhý části, tady jsem řekl že toho bylo "málo", víc akce, víc souboje. Ale byla pěkná momentka mezi Lupinem a Tonksovou když čekali na úder zla. To by byli ty pěkný momenty který mě dostal z celýho filmu asi nejvíc.

P.S. Ginny je pěkně hnusná, měla tam umřít. Harry měl bejt na konci zdrcenej... ale já to nepsal no. Very Happy

Měli Ginny obměnit
Návrat nahoru Goto down
Jaelyne Rose Amnellová
Třetí ročník
Jaelyne Rose Amnellová

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime20.05.12 14:01

přesněji "dostaly pokyn aby vylezli z kolejí vy jeden idiote!" =D Prostě McGonagallova je nej =D
Návrat nahoru Goto down

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime20.05.12 14:09

Jaelyne Rose Amnellová napsal:
přesněji "dostaly pokyn aby vylezli z kolejí vy jeden idiote!" =D Prostě McGonagallova je nej =D

Ipřímě řečeno mi připadá mnohem více herecky nadaná Mcgonagalové nežli herecky znudění Dan
Návrat nahoru Goto down
Michael Ethelbert Cypher

Michael Ethelbert Cypher

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime20.05.12 14:13

Kniha je lepší, o tom žádná. Ale i tak je podle mě film celkem povedený. Zvláště se mi líbil souboj s Ronovou mamkou a Bellatrix a nebo Lokomotor. Snad někoho napadne natočit film o zakladatelých Bradavic a o té době. Myslím, že by se z toho dal natočit celkem slušnej film Smile
Návrat nahoru Goto down
Elishana Learyova
Třetí ročník
Elishana Learyova

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime20.05.12 14:14

Jeziš Applestone tá tvoja Gramatika ... normálne ma už bolia oči.. prosím.. čo tak už konečne byť ticho a nikomu netrápiť život blbými rečami čo máš stále "-_-
Návrat nahoru Goto down

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime20.05.12 14:19

Elishana Learyova napsal:
Jeziš Applestone tá tvoja Gramatika ... normálne ma už bolia oči.. prosím.. čo tak už konečne byť ticho a nikomu netrápiť život blbými rečami čo máš stále "-_-

Neodbýhejj od tématu nebo nám to Locknou!
Návrat nahoru Goto down

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime02.06.12 21:00

já to sem musím dát je to připomínka všem mrtvím
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content

PříspěvekPředmět: Re: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2   Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 I_icon_minitime

Návrat nahoru Goto down

Harry Potter and the Deathly Hallows part 2
Strana 1 z 1