Domů
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Bradavice online
 
PříjemPříjem  Latest imagesLatest images  RegistraceRegistrace  Přihlášení  

 

 Přihláška na pozici WEB mastera / SQL developera

Goto down 
AutorZpráva
Rinkazumet
GM Padawan



Posts : 1
Karma : 0
Join date : 23. 10. 13

Přihláška na pozici WEB mastera / SQL developera Empty
PříspěvekPředmět: Přihláška na pozici WEB mastera / SQL developera   Přihláška na pozici WEB mastera / SQL developera I_icon_minitime23.10.13 14:34

Zdravím,

jmenuji se Rinkazumet (dlouhodobé herní jméno) a rád bych se vám trochu představil a přišel s jedním návrhem.

Je mi 22 let a pocházím momentálně z Ostravy. Pracuji jako prográmátor webových aplikací a prezentací. Vystudované mám pochopitelně informační technologie. Mezi mé největší záliby patří převážně hraní her, čtení povídek, psaní povídek, programování a přítelkyně. Nevím, jestli se to hodí, ale o BOčku jsem se dozvěděl díky Sieře, Dracullii, jak chcete. Působila i na projektech jako Nostalgie, Mythie aj.

Z jejího vyprávění znám hodně. Vyprávěla mi co vše zažila s BO, o lidech, které zde poznala a samozřejmně jsem z ní dostal i to, s jakou krizí se BO potýkalo/potýká. Jelikož jsem viděl pár věcí ze vnitřka hry a vyposlechl si smysl projektu, rozhodl jsem se, že bych mohl dobrovolně a pochopitelně zadarmo a moc rád pomoci, protože se mi moc líbí potenciál, jaký v sobě projekt BO má. S hraním RP mám dlouholeté zkušenosti, od dračího doupěte (papír a tužka). přes HOCZ až po larpy, comic cony (snad to dobře píšu) a Pragocony a také Mythie, kde jsem chvilku působil. Webové stránky tvořím (včetně grafické stránky) od 15 let, takže cca 7let zkušeností a k devování jsem se dostal asi v 19 letech. Zkušenosti mám s trinitycore, databází a vše co se týka databázových struktur hry. V core a céčku vám nepomohu :/